Naar de hoofdinhoud

Hoe kan ik mijn paswoord herstellen?

Gisteren bijgewerkt

Je kan jouw inlogwachtwoord altijd opnieuw instellen als je het bent vergeten of als je jouw account veiliger wilt houden.

Wachtwoord resetten op de inlogpagina

Voor het resetten van je vergeten wachtwoord:

  1. Klik op Wachtwoord vergeten?

  2. Voer het e-mailadres in dat is gekoppeld aan jouw KMO Shops-account en klik op Wachtwoord resetten:

  3. We hebben je een e-mail gestuurd om jouw wachtwoord opnieuw in te stellen. Klik in de e-mail op de link om een nieuw wachtwoord in te stellen.

  4. Geef een nieuw wachtwoord op voor jouw account en klik op Wachtwoord wijzigen:

  5. Je wordt ingelogd op jouw KMO Shops-account met je nieuwe wachtwoord.

Als je problemen hebt met toegang tot je KMO Shops-account, kan je contact opnemen met onze supportdienst via de chat rechtsonderaan.

Wachtwoord bijwerken in het KMO Shops controlepaneel

Wachtwoord updaten:

  1. Ga in het KMO Shops controlepaneel naar Mijn profiel β†’ Profiel.

  2. Klik in het blok Wachtwoord wijzigen op Wijzigen.

  3. Voer je huidige wachtwoord in en daarna waarin je het wilt wijzigen.

  4. Klik op Opslaan.

Best practices: sterkere wachtwoorden maken

Zo maakt je sterkere wachtwoorden waarmee je kwaadwillige actoren op internet kunt afschermen.

DOEN:

  • Maak voor elk account een uniek wachtwoord

  • Maak het lang. Je wachtwoord moet uit minimaal 6 tekens bestaan

  • Gebruik een combinatie van letters, cijfers en symbolen

  • Gebruik hoofd- en kleine letters

  • Wijzig regelmatig je wachtwoorden

  • Gebruik een wachtwoordmanager, bijvoorbeeld 1Password

Gebruik niet:

  • Hetzelfde wachtwoord voor meerdere accounts. Echt nooit.

  • Algemene woorden en veelgebruikte uitdrukkingen

  • Toetsenbordpatronen zoals "qwerty" of "12345"

  • Persoonlijke gegevens: namen, adressen, ID-nummers, enz.

Problemen met inloggen

Als je problemen hebt met inloggen op jouw KMO Shops-account, kun je contact met ons opnemen via met ons door rechtsonderaan via de chat ons te contacteren.

E-mailadres om in te loggen wordt niet herkend

Als je je inloggegevens invult en het systeem deze niet herkent, ziet je het volgende bericht:

Doe het volgende:

  • Probeer het met een ander e-mailadres dat je misschien hebt. Je bent misschien vergeten met welk e-mailadres je jouw account hebt aangemaakt.

  • Controleer ook de spelling.

  • Zorg ervoor dat je op Inloggen hebt geklikt en niet op nieuw KMO Shops-account aanmaken.

Als je nog steeds problemen ondervindt bij het inloggen op jouw account, neem dan contact met onze supportdienst via de chat rechtsonderaan,Β zodat we je kunnen helpen.

Wachtwoord vergeten

Als je jouw wachtwoord niet meer weet, kan je het resetten via de login pagina. Zie hiervoor de gedetailleerde stappen in onze handleiding over het resetten van wachtwoorden.

Account is niet geverifieerd

Als je niet kunt inloggen op jouw account en je ziet een bericht dat het account niet is geverifieerd, betekent dit dat je niet op de verificatielink hebt geklikt. Je zou deze link direct na registratie moeten hebben ontvangen op jouw e-mailadres.

Als je het bericht met de verificatielink niet heeft ontvangen of de link is verlopen, neem dan contact met ons onze supportdienst via de chat rechtsonderaan, zodat we je kunnen helpen.

Was dit een antwoord op uw vraag?