Tijdens het afrekenen kan je nog heel wat extra informatie ingeven of aanpassen van de bestelling. Hieronder kan je de verschillende velden terugvinden:
De inhoud: Hier kan je nog de artikelen van de bestellingen aanpassen, de hoeveelheid selecteren, een korting ingeven of een artikel verwijderen.
Klant: Hier kan je de contactgegevens of adresgegevens van de klant ingeven. Deze worden automatisch opgeslagen en komen bij een nieuwe bestelling automatisch tevoorschijn als je deze opzoekt in hetzelfde veld. Indien de klant BTW vrijgesteld is kan je dit onderaan aanvinken.
Coupon: Indien je verschillende couponcodes actief hebt, kan je deze in het couponveld ingeven om de korting te verkrijgen.
Korting: Hier kan je eenvoudig selecteren welke kortingspercentage of bedrag je over de totale bestelling wil berekenen.
Notitie: Op het einde kan je een eigen notitie plaatsen. Deze kan je terugvinden bij de bestelling in jouw KMO Shops controlepaneel.
Betaalmethode selecteren
Er zijn heel wat verschillende mogelijkheden om een bestelling te betalen. Deze betaalmethodes dien je eerst te connecteren voordat je deze kan gebruiken. Hoe je de verschillende betaalmethoden kan installeren kan je terugvinden in het volgend artikel: Betaalmethoden koppelen
Bij het afrekenen kan je eenvoudig de betaalmethode kiezen door deze te selecteren.
Indien je een gesplitste betaling wenst te maken, geef je eerst het bedrag in dat je wenst te betalen met een specifieke methode en vervolgens het resterende bedrag met een andere methode:
Na dat je de betaalmethode geselecteerd hebt en de bestelling geplaatst is, krijg je een overzicht van het kassaticket:
Je kan zelf kiezen of je deze wil afdrukken, of je deze wenst door te mailen. Indien je het kassaticket meerdere keren wil afdrukken, dien je meerdere keren op afdrukken te klikken.
Indien je graag jouw kassa ticket wil afdrukken, dien je gebruik te maken van een bonprinter. Deze kan je terugvinden in onze hardware store.