In deze handleiding gaan we stap voor stap bekijken hoe je de scanner kunt koppelen aan jouw kassasysteem. Volg deze instructies om een vlotte verbinding tot stand te brengen.
Open de Kassa-App: Start door de KMO Shops kassa-app op de iPad te openen.
Ga rechtsonder naar 'Instellingen'.
Selecteer 'Hardware' in de linkerbalk.
Selecteer ‘Barcodescanner’
Selecteer 'Hardware' in de linkerbalk.
Klik op ‘Open de Socket Mobile Companion-app’
Zorg ervoor dat de benodigde app voor het koppelen van de scanner met de iPad al is geïnstalleerd. Als je niet “OPEN” ziet staan, dat niet het geval is, klik dan op de 'Download' knop die verschijnt.
De app zal om toestemming vragen om toegang te krijgen tot Bluetooth; verleen deze toestemming.
Klik op “Add a Reader”
Selecteer “Barcode Reader”
Schakel de scanner in en wacht tot het groene lampje verschijnt. Schakel ook de wifi en Bluetooth op de iPad in.
Zet de scanner aan (knop in gele kader) en scan de code die je op het scherm ziet staan (knop in blauwe kader).
Indien de code goed gescand is, hoor je 3 piepgeluiden.
Selecteer vervolgens de scanner.
Van zodra de scanner verbonden is, kan je een willekeurige barcode scannen om te zien of de scanner reageert.
Na de succesvolle verbinding kun je barcodes scannen om producten toe te voegen aan je kassa-app. Controleer of de producten correct worden weergegeven in de app.
Dat is alles! Nu ben je klaar om de scanner met succes te gebruiken met jouw kassa-app.
Nog geen barcodescanner voor jouw kassasysteem? Bekijk onze hardware in onze hardware shop.